Adblock Plus unustab, milleks see üldse loodi
Millised läbi lastakse? "Mittesegavad ja aktsepteeritud". Teisisõnu need, mille loojad on Adblock Plusi arendajaga kokkuleppe saavutanud, vahendab ExtremeTech.
Kasutajal on võimalus ka "aktsepteeritud" reklaamid keelustada, kuid Adblock Plusi arendajad teavad muidugi väga hästi, et inimesed muudavad brauserilisade sätteid ainult siis, kui miski on hakanud juba tõsiselt närvidele käima. Vaikimisi on osad reklaamid lubatud.
Plugina peaarendaja Wladimir Palant loetleb aktsepteeritud reklaamide omadusi: staatilised, eelistatavalt tekstipõhised, sisaldavad vaid üht skripti, mis lehekülje laadimist aeglustaks. Pikaajaline eesmärk on kõigi saitide ellujäämist kergendada - eelkõige selliste väikeste, mis teenivad peamiselt tänu Google Ads kastikesele.
Programmike ei vali siiski teatud kriteeriumite põhjal lubatud reklaame ise välja, vaid kasutab arendajate lisatud nimekirja.
Ilmselt hakkab olema nii nii, et kui keegi pakub piisavalt raha või on muidu mõjuvõimas (Google), pääseb selle eelistatud reklaam ka lubatute nimekirja. Loodame, et Adblock Plusi tiim suudab reklaamiloojatele omalt poolt Palanti loetletud tingimused peale suruda.
Jälgi Forte uudiseid ka Twitteris!