Arvestades, et varasemad uuringud on näidanud, et inimesed vahetavad esmaseid seadeid üliharva, on Google'i jaoks ülioluline, et kohe nutiseadet avades vaataks inimestele sealt vastu Google'i otsingu kastike.

Ka Apple teab aga väga hästi, mis selline teenus väärt on: kui 2014. aastal küsis firma Google'ilt sama asja eest vaid ühe miljardi, siis 2017. aastaks oli küsitav summa juba neli miljardit ning nüüdseks on jõutud üheksa miljardi juurde. Kuna seadmete müüginumbrid on aja jooksul langenud ning seeläbi on vähenenud ka sealt teenitavad tulud, on Apple'i jaoks tegemist väga tervitatava uue teenimisviisiga.

Loomulikult ei ole tegemist kindlate rahasummadega, kuid sellistele summadele on viidanud näiteks Business Insideris sõna võtnud Goldman Sachsi analüütikud. "Me usume, et Apple on Google'i jaoks üks kõige suuremaid veebiliikluse allikaid," ütles Business Insiderile kurikuulsa investeerimispanga analüütik Rod Hall.

Goldman Sachsi hinnangul toob selline "veebiliiklusega äritsemine" sisse kenakese summa ning moodustab hinnanguliselt 24% kõigist Apple'i teenustega seotud tuludest. Teenused omakorda moodustasid kogu Apple'i tuludest 13%.