Tavalise pliihappeaku (Exide Premium, 64 Ah, 640 A, 89 €) vastupidavuses ja käivitusvõimes pettunu võib uut akut valides hõlpsalt sattuda kaaluma etema vooluvaramu hankimist.
Äkki prooviks hoopis väidetavalt laengu parema vastuvõtuvõimega ja kolmekordse tsüklitaluvusega EFB-akut (enhanced flooded battery, parendatud sukelaku), mis sobib ka start-stopp-süsteemiga autole (Exide Start-stop, 60 Ah, 640 A, 95 €), või minna täispangale ja valida reklaami uskudes lausa neljakordse tsüklitaluvuse ja laengu eriti kõrge vastuvõtuvõimega AGM-patarei (absorbent glass mat, immutatud klaaskiudmatt; Exide Start-stop AGM, 60 Ah, 680 A, 119 €; kõik hinnad Motonet), mis ei tühjenevat ka auto pikal seismisel nii palju kui tavaline happeaku?