Baashind Eestis on 44 880 eurot (tagaveoline Pure varustuses turbodiisel, mille kaheliitrine mootor arendab 120 kW/163 hj).

Selle lennuka välimusega auto olemasolu ei tohiks võtta enesest mõistetavana, sest esimese põlvkonna „iks-effide“ hulgas oli tegu suurejoonelise läbikukkumisega. Müüdud autode koguhulgast moodustas universaalide osakaal vaevu 20% ning ootuspäraselt põrus see pakikandja ka USA ja Aasia turgudel.

Ent ometi on meie ees nüüd teinegi põlvkond ja sellel saab olla vaid kaks põhjust. Esimeseks on koeraomanikud, kellel pole südant oma lemmikule midagi keelata ja sestap läheb neil tarvis linnamaasturist madalamat autot, mille pakiruumi ülekaaluline kirbukorter omal jõul sisse ronida suudab. Teiseks aga viimased terve mõistusega ostjad, kes vajavad sedaanist praktilisemat autot, ent keelduvad selle saamiseks pargimaasturi rooli istumast.

Jah, pooled linnamaastureist oskavad end täna juba mõistlikult ülal pidada, ent sõiduauto korral ei pea raiskama nii palju energiat kõrge raskuskeskmega kaasnevate probleemide seljatamiseks, mis tähendab seda, et sarnase hinnaklassi korral saate te lihtsalt parema auto.

Loe lähemalt portaalist WhatCar?