Kuigi Mitsubishi i-Miev üritas elektriautodealase dessandiga Leafist varemgi algust teha, oli see inimeste särtsuautode usku pööramiseks liialt ekstravagantne ja piiratud sõiduulatusega.

Esimese Leafiga oli juba sootuks teine lugu, sest see oli i-Mievist ruumikam, enam tavaauto sarnane ja lisaks sai selle küüdis ka kaugemale sõita. Teslad ei tule siinkohal arvesse, sest isegi toetuste olemasolu korral oleks need oma hinnaklassi tõttu jätkuvasti luksuskaup.

Ostutoetuste puudumise korral käib see õnnetuseks ka Leafide kohta, ent kuna nende stardipakud on Tesla omadest eespool, võivad hea sissetulekuga leibkonnad Leafi soetamise siiski jutuks võtta. Sest lisaks väiksematele jooksutuskuludele on Leafide eeliseks sarnases mõõtkavas tavaautode ees veel tõhusam mobiilsus meie suuremates linnades (õigus kasutada bussiradu) ja mitmed muud hüved (nagu näiteks tasuta parkimine mitmel pool jne).

Leafi baashind on 35 900 eurot (ülevaates esitatud hinnad on antud 2018. aasta maikuu seisuga), mille eest saate Acenta-varustuses sõiduki. Järgmine varustustase on N-Connecta (36 900 €), Tekna-varustuses auto hind aga algab 38 900 eurost.

Loe põhjalikku ülevaadet portaalist WhatCar?