Kõnealust trendi enam tagasi pöörata ei saa, sest seekordsel näitusel oli nii tootmisküpseid kui ka ideesõiduki staatuses olevaid elektriautosid selleks liialt palju. Muus osas oli näitus aga tavapärane – linnamaasturid, uuemad meelelahutusega seotud funktsioonid ja … veelkord maasturid.

• Selle aasta suurim autonäitus leidis aset kaheksas hallis, mille pindala on kokku enam kui 120 000 ruutmeetrit
• Näitusest võtsid osa 230 kaubamärki
• Selle näituse puhul on märksõnadeks elektriautod ja maasturid

Pakutavate maasturite hulga järgi näikse enamikku autoostjatest tõmbavat vaid teedeta maastik - Land Rover esitles viienda põlvkonna Discoveryt, Audi tõmbas katte maha uuelt Q5-lt ja Škoda stendis oli tõmbenumbriks seitsmekohaline Kodiaq. Nii Peugeot kui ka Renault tulid välja koguni kahe maasturilaadse tootega ning linnamaasturite ja elektriautode vahelist lõhet silus Mercedes-Benz oma ideeautoga EQ, mis kujutab endast särtsu najal veerevat … maasturit.

Ülejäänud autode osas jäi näitus aga üsna tagasihoidlikuks, sest erinevatel põhjustel ei osalenud sellel Aston Martin, Bentley, Bugatti, Ford, Lamborghini, Mazda ja Rolls-Royce. Jah, eksoote ja võimsaid sportautosid küll leidus, kuid mitte sellisel määral, et bensiinisõltlaste meeli tavapärasel moel hullutada. Aga vaadake ja otsustage ise – teie ees on lahti rullumas seitsmele leheküljele pakitud ülevaade.

whatcar.ee

See on seni võimsaim Audi RS 3 nende mudelite ajaloos – 2,5-liitrise TFSI võimsusnäitajateks on 400 hj ja 480 Nm, mille najal saavutab nelikveo ja seitsmekäigulise S-tronic käigukastiga varustatud sedaan 100 km/h paigalt napi 4,1 sekundiga. See on samasugune tulemus, kui on ette näidata müügiloleval BMW kultusmudelil M3, ja sedaankerega RS 3 on võimsam kui müügilolev RS 3 Sportback või nelikveoline Mercedes-Benz A 45 AMG.
Loe edasi siit