Wartburge ehitati Ida-Saksamaal globaalse nõukogude ajastu lõpuni ehk kuni aastani 1991. Warburgid veeresid toona punavene autotoodangu ja Trabantide kõrval ringi ühena levinumatest kommunistlikest sõiduvahenditest. Autosid koostati Wartburgi lossi lähistel Eisenachis. Nõukogude aja lõppedes asus seal autosid tootma Opel.

7000.- euro suurusesse hinnaklassi jäävad uued Wartburgid tõstaksid kindlasti Opeli üldist läbimüüki. Selle nime all loodetakse turustada isegi Corsat. Samuti oleks siis Eisenachi tehasel piisavalt tööd. Ei tea, kas uued odav-Opelid tuleksid siis vanas Wartburgi vaimus kolmesilindriliste kahetaktimootoritega?

Kas Opelil hinge vaakuva General Motorsi osana Wartburgi brändi taasloomise jaoks energiat on, saab näha-kuulda lähikuudel. Wartburg on küll üks ajalooline automark, ent kas sellega nüüd just eelkõige positiivsed ja soojad mälestused haakuvad, jääb Opeli marketingiosakonnal veel välja uurida.


Lisatud videoklipi vahendusel saab tutvuda Warburgi legendaarseima mudeli, kandilise 353 pika ajalooga. Seda autot toodeti 1966-1991.


Wartburgil tehti isegi televisiooni vahendusel reklaami. Mudeli 1000 loos tuuakse esile ka selle maksimaalne kiirus - 125 km/h.