Volvo V90 Cross Country: Ruumikas universaal, mis panustab mugavusele ja rikkalikule varustusele

 (12)

Volvo V90 Cross Country: Ruumikas universaal, mis panustab mugavusele ja rikkalikule varustusele
whatcar.ee

Maailm on muutumas ja Volvod ühes sellega. Geely Holdings on viimase viie aasta vältel investeerinud Volvo tootearendusse enam kui 11 miljardit dollarit ning Volvo V90 Cross Country - edaspidi V90CC - on mudelite XC90, S90 ja V90 järel juba neljas mudel, mis on ehitatud SPA-nimelisele moodulplatvormile.

Vahendab WhatCar.ee

  • Volvo V90 Cross Country on mugav, ruumikas ja nägusa kujundusega suur universaal
  • Esimest Cross Country’t esitleti pea 20 aastat tagasi ja V90CC on saadaval vaid nelikveolise autona
  • Odavaimaks versiooniks on 190 hj arendav D4, mille baashind on Momentum varustuses 52 400 eurot

Lühend SPA tuleneb sõnadest Scalable Product Architecture ja selle platvormi komponente hakkavad tulevikus kasutama kõik indeksit 60 ja 90 kandvad Volvo mudelid. Nagu näiteks Genfi autonäitusel esitletav uus Volvo XC60.

Erinevused baasmudelist

Ilu ei sünni küll patta panna, kuid kujunduse osas on universaalkerega teisendid sedaanist S90 peajagu üle. Need autod jätavad terviklikuma mulje ja on üllataval kombel sedaanidest ka pisut kompaktsemad, sest autode pikkus erineb üksteisest 24 mm. See vahe olevat täpselt „nii suur“, et pealinna Volvo esindussalongis annab universaali manööverdada külitsi kahe posti vahel asuvale magusaimale vaateaknale, ent sedaaniga ei õnnestuvat see ka väevõimuga mitte.

Seda kõrvale jättes on suurimaks erinevuseks sedaan- ja universaalkerede vahel nende pakiruumide maht, mis on sedaanil koos põrandaaluse laekaga 500 liitrit, universaalil aga 560 liitrit. Tagaistmete seljatugede mahakäänamise najal saab pakiruumi laiendada mõlemas autos, ent kui sedaanis on see võimalus käsitletav kui erakordselt mahukas suusaluuk, siis universaal tipib oma 1526 liitriga juba väiksemate kaubikute mängumaale. Universaalide V90 ja V90CC „pakihoidlate“ mahud on karvapealt ühesugused ja õigupoolest erineb viimane esimesest vaid teistsuguste väliste tahavaatepeeglikorpuste, täiendatud veermiku, suurema kliirensi – 210 versus 153 mm –, suuremate rataste ja rattakoobastel olevate plastlaiendite poolest. Viimaseid saab koos põrkeraudadega tellida ka kerega samas toonis (+1140 eurot), kuid selliste värvitoonide hulk on hetkel kuue tooniga piiratud.
Loe edasi siit

Jäta kommentaar
või kommenteeri anonüümselt
Postitades kommentaari nõustud reeglitega
Loe kommentaare Loe kommentaare

FORTE TOP

Viimased uudised