• Sobib sportlikule, aktiivsele, sõitmist nautivale kasutajale
  • Konkureerib edukalt saksa noobelmarkide kõikjalsõitjatega
  • D5 Momentum varustuses auto hind alates 52 400 eurost

Tootjad on biiti tabanud ning rõhuvad rohkem välimusele ja vähem nelikveole, mida järjest sagedamini tuleb otsida lisavarustuse nimekirjast. Tõsi, premiumklassi tegijaid selles suhtumises (veel?) süüdistada ei saa. Enamus luksusmaastureid vurab ringi elektroonilise nelikveo toel.

Maasturilaadsete kõrval on jätkuvalt müügil kõrgendatud sõiduautod, millel on nelikvedu, mis päriselt ronivad üle kivide ja kändude ning sealjuures pakuvad enamasti ka paremat sõidukogemust kui kapitaolised autod, mille tähtsaim omadus on näida millenagi, mida nad ei ole.

20 AASTAT NELIKVEDU Võtkem kasvõi Volvo: 20 aastat nelikvedu, mille edulugu algas suurte pereautodega. Moodne aeg tõi valikusse ka erinevad maasturid, aga nelikveoline pereauto ei kadunud kuskile.

Tuttuus üheksakümnes seeria on nagu eksklusiivne läbilõige Volvo saavutustest: valikus on täiskomplekt suuri, moodsaid ja luksuslikke sõidukeid, mille seas ka kaks (elektroonilise) nelikveoga isendit.

2014. aastal esitles Volvo teise põlvkonna suurt noobelmaasturit XC90, millel eelkäijaga võrreldes oli alles vaid tootja DNA: turvalisus, kvaliteet, nimi; ja korralik nelikvedu. Kõik muu oli ulme. Ulmeliselt on XC90 paari aastaga roobitsenud lagedaks sahtli sildiga “moodsad pereemad ja mõjukad pereisad.”

2016 veeresid liinilt noobelsedaan S90 ja -universaal V90, mis pakuvad baasvarustuses kõike eluks vajalikku ja on ära võlunud need, kel on vaja esindada või vedada.

Baasvarustuse kübaratrikk on Volvost teinud isepäise, katuseid mööda kõndiva kassi, kes tubastele Whiskasi pabulakiisudele hämmeldunult otsa vaatab: mis tähendab, et ei saa ise hiirt kätte?
Loe edasi siit