360 kWh energiat mahutava laadimisjaama saab vajadusel kohale vedada sisuliselt kõikjale, kus laadimist vajavad autod on. Ühe masina külge saab ühendada maksimaalselt 15 elektriautot ning Volkswageni sõnul läheb ühe masina laadimiseks tänu nende uuele kiirlaadimisstandardile keskmiselt 17 minutit.

Kui akupanga energiatase langeb alla 20 protsendi, vahetatakse see välja, samas on võimalik laadimisjaam ka täiesti paikseks muuta, kui selle külge ühendada vähemalt 30 kW suurust elektrivõimsust pakkuv elektrikaabel. Nii on võimalik autotootja sõnul vähendada elektriautode laadimiskohtade rajamisega kaasnevaid kulusid. Volkswagen toob veel välja, et tegemist on väga hea võimalusega taastuvenergiast tekkiva elektri salvestamiseks.

Jaamasid hakatakse esialgu testima pilootprojekti raames Volkswageni kodulinnas Wolfsburgis, kuid juba järgmisel aastal tuuakse lahendus ka teistesse linnadesse. "Tulevikus saab jaamasid olema terve hulk ning need saab üles seada täpselt seal ja täpselt siis, kui vaja," ütles Volkswageni esindaja Thomas Schmall.

Volkswagen on teada andnud, et kavatseb sisepõlemismootoriga autode tootmise lõpetada ning keskenduda elektriautode tootmisele. Volkswageni viimased sisepõlemismootoriga masinad tulevad turule 2026. aastal. Aastaks 2025 peaks autotootjal turule tulema üle 30 taskukohase elektriautomudeli.