Näib, et taas on tulemas ajad, mil on võimalik end vastu oma auto nurki ära lüüa või kuhugi suisa kinni jääda. Mitmed margid kujundavad uued mudelid senisest teravamate joonte, nurkade ja selgete tahkudega. Pehmest agressiivsema poole on liikumas ka Volkswagen, kes viimasel ajal aina agaramalt oma mudelite esiotsi sirgjoonelisemaks sättimas.

Volkwagen on maailma suurimaks autotootjaks tõusev tegija, Hiina aga planeedi aplaim autoturg, kus VW juba ammu kanda kinnitanud. Seetõttu ei pidanud sakslased paljuks ka oma uuenenud Tiguanilt kate just seal maha koorida.

Nüüdsest kenasti VW Golfi ja Scirocco ning uue Pologa kõrvu passiva ja kokku kõlava Tiguani kohta pressiteates lähemat infot paraku ei edastatud. Arvestades seda, et VW Grupi peadisainer Walter de Silva on
päris emotsionaalseks ja voolavaks kujustamas, võib tänaste mudelite kanti klopsimist võtta ühest äärmusest teise kõlkuva disainitrendipendli lõppasendina.