Paraku on tarvis veel kannatust ning veel sel talvehooajal uue jäätumissüüta klaasiringi muretsemise peale mõelda ei saa. Nimelt on VW Grupp löönud käed Fraunhoferi Instituudiga, et arendada selline maailma esimene jää- ning ka udukindel klaas välja, teatas Euroopa suurim autotootja täna.

Aga mis seal siis arendada? Klaasisoojendus või ventilaator sisse ning ongi pilt selge, eks!? Volkswageni plaan on probleemi ennetada, mitte selle tagajärgi likvideerida ning projekti teravik on suunatud autoklaasi füüsikaliste omaduste muutmisele, et uus materjal jääd ega udu lihtsalt külge ei võtakski.

Erikatte nimi on Low-E ning sisuliselt peab see tagama, et klaas ei jahtuks väljast nii rängalt ning niiskus ei kondenseeruks. Süsteem olevat efektiivne koguni kuni 18 miinuskraadises pakases, vähemasti see on eesmärgiks võetud. Arendus käib ning esimesed tõkkedki sel teel ees, kuna Low-E häirib raadiolainete liikumist, mida on tarvis maki ja mobiili kasutamiseks.

Jälgi EkspressAuto uudiseid ja artikleid ka Twitteris!