Volkswagen hakkas kasutama eestlaste rollerirendi teenust

 (1)
Volkswagen hakkas kasutama eestlaste rollerirendi teenust
Stigo rollerid Volkswageni tehase taustalFoto: Pressimaterjalid

Saksa autotootja Volkswagen sõlmis lepingu Eesti firmaga Stigo, et hakata kasutama Stigo Fleet teenust, mille raames pakutakse äriklientidele kuutasu põhist elektrisõidukite rendilahendust. VW kasutab jagatavaid elektrirollereid oma tehase ja peakorteri territooriumil Wolfsburgis ning oma kontori ümbruses Berliini kesklinnas.

"Kujuta ette olukorda, kus autotehase mehaanik tuleb hommikul oma töökohale ja on tahtmist täis, et kõikidele täna valmistatavatele Passatitele rattad alla keerata. Aga siis avastab, et unustas oma mutrivõtme riietusruumi... mis asub teises hoones ja kuhu tuleb minna üle kolme jõe ja läbi naaberküla," piltlikustas olukorda Stigo Fleet ärijuht Harold Saar. Tema sõnul on sellist igapäevast liikumist ja ajaraiskamist on suurtel territooriumitel palju ning just Stigo Fleet teenus võikski siinkohal lahendus olla.

VW on Stigo esimene suurklient Saksamaal. "Oleme oma uue teenusega alates esimeset päevast sihtinud Saksamaad, sest Saksa linnad on hea infraga, inimesed kasutavad kaherattalisi aastaringselt ning on valmis uusi lahendusi kiiresti omaks võtma," ütles Saar. Tema sõnul on Tallinn olnud hea testturg - kohalike klientide hulka kuuluvad näiteks Taxify, Tehnopol, Hilton hotell, Ernst&Young, LHV Pank ja Eesti Energia - kuid nüüd on ettevõte laienenud ka teistele turgudele. Näiteks alustati kevadel esimeste ettevõtetega Pekingis ja Taipeis, kus Stigo Fleeti kasutavad eri riikide saatkonnad.

Seotud lood:

Saksamaal pakutakse Stigo Fleet teenust tänaseks Berliinis, Münchenis, Hamburgis ja Frankfurtis. Nendes linnades on ettevõttel kohalik teeninduspartner. "Saksa linnad on hea infraga, inimesed kasutavad kaherattalisi aastaringselt ning on valmis uusi lahendusi kiiresti omaks võtma. Oleme tihti nii Berliinis, kui teistes Saksa linnades ja kasutame Stigo rollereid iga päev kohtumistele jõudmiseks," ütles Saar. Tema sõnul on Saksamaa liiklus viisakas ja rattateed turvalised - mõlemad on kaherattaliste ulatuslikumaks kasutuselevõtuks olulised tingimused.

Saare sõnul on micromobility uskumatu kasvupotentsiaaliga valdkond. "Pea kõigil autotootjatel on oma mikromobiilsuse arendusosakonnad ja kõige kiiremini sai meie rendimudeli kasulikkusest aru VW," ütles ta. "Kusjuures, kes veel ei teadnud, siis on uuringuid, mille tulemusel selgus, et inimesed teevad 60% oma sõitudest 0,1-5km distantsi läbimiseks. Kas selleks on vaja 2 tonni kaaluvat autot? Vaevalt."

Jäta kommentaar
või kommenteeri anonüümselt
Postitades kommentaari nõustud reeglitega
Loe kommentaare Loe kommentaare