Volkswagen Golf Sportsvan: väljast kompaktne, seest ruumikas
Volkswageni esimene katsetus mahtuniversaalkerega Golfis kandis nime Golf Plus ning põhines viienda põlvkonna mudelil, säilitades luukpära telgede vahe. Nüüd on Golf Plus saadetud puhkusele ning asemele toodud uus mahtuniversaal Golf Sportsvan.
• Sõiduautolik välimus, avar sisemus
• Tõhusad mootorid, head sõiduomadused
• Kõrgepoolne hind
Tänu paindlikule MQB-platvormile on uuel mudelil Golf Plusist 107 millimeetrit pikem telgede vahe (2685 mm). Pikkust on võrreldes Golf Plusiga lisandunud 134 millimeetrit ning tava-Golfiga 83 millimeetrit, laiust võrreldes luukpära ja universaalkerega 8 millimeetrit ning kõrgust vastavalt 126 ja 117 millimeetrit.
Välimus ja sisemus
Hoolimata suurematest mõõtmetest võib Sportsvani kaugelt vaadates tunduda, et tegu on tavalise viieukselise luukpära Golfiga. Välised mõõtmed koos uute kontuuridega annavad mahtuniversaalile iseseisva ja soliidse välimuse.
Sõiduproovis olnud auto oli tippvarustuses, millega kaasnes tipptasemel viimistlus, kallimad materjalid ning ohtralt juhiabi- ja nutisüsteeme. Nii on võimalik autot varustada näiteks adaptiivse kiirushoidiku, lähiümbrust jälgiva süsteemiga Front Assist koos automaatse hädapiduriga, dünaamiliste kurvituledega ja biksenoon-esituledega ning palju muuga.
Volkswagen Golf SportsvanTagaistmetel on ohtralt pea- ja põlveruumi, peale selle saab tagaistme seljatuge kolmes osas alla klappida ning kahte tagumist istet 18 sentimeetri ulatuses pikisuunas liigutada. Kolmandat istmerida selles autoklassis ei pakuta, selleks on Volkswageni mudelivalikus Touran.