Vabaduse hind: isegi Uber ei garanteeri, et hommikul vara lennujaama saad

 (13)

Vabaduse hind: isegi Uber ei garanteeri, et hommikul vara lennujaama saad
Uber EestisFoto: Eero Vabamägi

Platvormtaksod on mugav ja üsna odav võimalus sihtkohta jõuda. Teenuse pakkujaidki on tulnud järjest juurde. Ent probleemid püsivad.

Kuidas varahommikul õigeks ajaks lennujaama jõuda? Kuidas Laagrist või Viimsist üleüldse liikuma pääseda? Selgub, et isegi Uber ei oska kohe head lahendust pakkuda, kirjutab Accelerista.com.

Möödunud nädalal alustasid Uber ja Tallink Takso koostööd – edaspidi võib uberdaja ukse ette sõita ka Takso24 märki kandev auto. Uberi algatusele reageeris Taxify, mis teatas, et nendegi platvormilt saab Takso24 autosid.

Küsimusele, kas nüüd võib sõidujagamisplatvormide igipõlise mure – kui on vaja, ei pruugi autot ollagi – lugeda lahendatuks, vastas Taxify esindaja, et töö käib.

Uber Baltikumi tegevjuht Enn Metsar on oma vastustes üsna vaoshoitud: kuna juhtidel on vabadus otsustada ise, millal nad tööd teevad, siis ei paista vähemalt esialgu ka selles rakenduses tunneli lõpust valgust. Lennukile tuleb poolest ööst ikka kuidagi käsitsi tormata.

Sagedase reisijana huvitab mind, kuidas Uber tagab kasutajatele võimaluse jõuda varahommikul sõidujagamisteenuse abil Tallinna Lennujaama või Balti jaama? Juhtidel on vaba valik otsustada, millal töötavad. Nii on olukord, kus autosid lihtsalt pole, väga tavaline.

Seotud lood:

On loomulik, et tellitavate teenuste puhul nagu sõidujagamine, saavad autojuhid ise valida endale sobiliku töögraafiku. Taoline vabadus töötab üldjuhul kõigi kasuks, kuna sellisel juhul on teenust pakkuvad autojuhid väga motiveeritud oma kliente sõidutama.

Aeg-ajalt võib aga ette tulla olukordi, kus teenuse nõudlus ületab pakkumise. Loomulikult soovime omalt poolt pakkuda kiiret ja usaldusväärset sõiduteenust ning et kindlustada piisavate autode olemasolu, alustasime hiljuti koostööd Tallinki taksodega.

Nõmmelt, Laagrist, teistest linnalähedastest piirkondadest on praktiliselt võimatu autot saada. Kuidas seda olukorda lahendate?

Räägime siinkohal samast asjast – kuna autojuht saab ise otsustada kus ja millal töötada, võib see mõnikord tekitada olukorra, kus teenuse nõudlus ületab pakkumise.

Loodame, et sõidujagamisteenuse muutumisel veelgi populaarsemaks, suureneb teenuse kättesaadavus ka nendes piirkondades.

Loe veel

Loe täisteksti saidil Accelerista.com

Jäta kommentaar
või kommenteeri anonüümselt
Postitades kommentaari nõustud reeglitega
Loe kommentaare Loe kommentaare