Tegemist on EcoMotors Internationali jõuallikaga nimega opoc (open piston opposed cylinder). Mootor on kahetaktiline, ent käib firma sõnul sama sujuvalt kui tavaline neljasilindriline neljatakti agregaat.

I või V kuju asemel on mootor horisontaalne nagu kahesilindriline boksermootor. Mõlemad silindrid sisaldavad aga kahte vastastikku liikuvat kolbi. Tavapärased klapid opoc-mootoril puuduvad, kuigi päris selge pole, kuidas kütus ja õhk põlemiskambreisse juhitakse.

Opoc mootori eeliseks on kerge kaal, kompaktsus, kütuse põletamise efektiivsus, vähem liikuvaid osi, vähem hõõrdumist, vähem õhku haihtuvat soojusenergiat jne, mille EcoMotors võtab kokku hüüdlause Võimsustihedus alla.

Selline selili ja vastakuti asetatud mootor on tõepoolest äärmiselt võimas. Diislit tarbides tootvat see kahesilindriline nelja kolviga masin suisa 325 hj! Vääne on 2100 pöördel 900 Nm. Pole paha! Kas uuest opoc mootorist kujuneb ka epohhiloov nähtus, näitab aeg.