• Kolm varustustaset, rikkalik standardpakett
• Saadaval esi-ja nelikveolisena
• Hind alates 13 990 eurost

Ka tikub nostalgia peale neile, kes täisraamil ja sõltumatu esivedrustuse ja keerdvedrudel sõltuva tagavedrustusega Vitara lihtsa vaevaga muda-ja maastikusuutlikumaks tuunisid ja offroadis vingematele vendadele kõrge kaarega pähe tegid.

Legendid kaovad roostetades ajalukku, Suzuki on vahepeal mudelivalikusse lisanud SX4 S-Crossi, ja uuendanud Jimnyt.

Need 3 miljonit, arvatavasti rahulolevat inimest maailma eri nurkades, kes alates 1988. aastast selle sõiduki ostnud- olgu tal siis nimeks Vitara, Sidekick, Chevrolet Tracker või midagi muud- on pidanud vahepeal leppima (vähemalt nime poolest) vaakumiga C-segmendis.