Z4'l on senisest võimsamad ja ökonoomsemad mootorid ja 7-käiguline topeltsiduriga automaatkast. Eelkäijal kõvakatust polnud, uut katab aga elektrohüdraulikaga sulguv kaheosaline kergalumiiniumist katus. Sõltuvalt selle asendist on Z4 pagasiruumi maht 180-310 liitrit.

Võimsaima mootoriga uus BMW Z4 sDrive35i on varustatud 3-liitrise 6-silindrilise reasmootoriga, mille käiguvahetust juhib 7-käiguline kahe siduriga automaatkäigukast. Kõik kolm mootorit, mis Z4 valikus saadaval, kasutavad BMW EfficientDynamics kontseptsiooni eeliseid. Ühtlasi on BMW uus rodster varustatud sportliku sDrive süsteemiga, et viia võimsuse ja sportlikkuse näitajad maksimumini.

Kaksik-turbo ja kõrgsurve otsesissepritsega 3-liitrise mootoriga BMW Z4 sDrive35i võimsus on 225 kW/306 hj, kiirendus 0-100 km/h 5,2 sekundit (7-käigulise kahe siduriga automaatkastiga 5,1 sekundit), tippkiirus 250 km/h ja keskmine kütusekulu 9,4 l (9,0 l)/100 km kohta. CO2 heitmete määr 219 g (210 g)/km.

BMW Z4 sDrive30i jõuallikaks on rida-kuus bensiinimootor, millel magnesium-alumiinium komposiidist karter, VALVETRONIC ja kaksik-VANOS. Võimsuseks 190 kW/258 hj, kiirendus 0-100 km/h 5,8 sek (automaatkastiga 6,1 sek) tippkiirus 250 km/h ja keskmine kütusekulu 8,5 l (8,3 l)/100 km. CO2 heitmeid vaid 199 g (195 g)/km.

BMW Z4 sDrive23i mudeli 2,5-liitrine mootor, mis sarnane eelmisele, pakub võimsuseks 150 kW/204 hj, kiirenduseks 0-100 km/h 6,6 sek (automaadiga 7,3 sek) ja tippkiiruseks 242 km/h (239 km/h). Keskmine kütusekulu on 8,5 l (8.2 l) ja CO2 heitmete määr 199 g (192 g)/km.

Esmakordselt BMW rodsterite valikus kuulub uue Z4 baasvarustusse täiustatud omadustega ja ergonoomiliselt juhitav iDrive. Rodsteri turvavarustus sisaldab automaatset peakaitsefuntsiooni (Roll-over protection system), runflat rehve jpm. Peagi usaldatakse üks Z4 ka Ekspressauto Forte kätesse, nii et püsige testilooga tutvumiseks endiselt kanalil.

Personaalsete proovisõitude tegemiseks saab registreeruda kohaliku maaletooja juures. BMW Z4 Roadsteri hinnad algavad 567.000.- kroonist.