Linnutiibadena külgedelt otse üles avanevad uksed on teadagi pärit legendaarse 300SL küljest. Nende probleemiks on aga kõrge lävepakk, mis istmetele pääsemist just ei hõlbusta. Uus SLK uksi käitavate elektrimootorite akude paigutamiseks on need kõrged läved aga ideaalsed, vahendab AutoExpress, kelle varasalvest ka käesolevad pildid pärit.

Kuuldavasti saab uus SLK varustusse ka hübriidajami ning just sellise, mida demonstreeriti aasta alguses Detroidi autonäitusel ideeautos ConceptBlueZero E-Cell. Sisepõlemise poole eest vastutab ses koosluses V6 ning kineetiline pidurisüsteem on sama, mis kasutusel F1 sarjas. Olemas on ka start-stop funktsioon.

Eeltoodud kombinatsioon pidavat pakkuma tänastele AMG sättes autodele sarnast võimsust ja sõidumõnu. Kütusekulu ja tekitatud osooniauk on samal ajal aga palju väiksemad.

Järgmise põlvkonna kokkuvolditava klaaskatusega SLK peaks turule tulema 2011. a. Kajakatiivuline variant aga aasta hiljem.