Uus Citroën C3 on kujundatud samas võtmes, nagu ostjaid üllatanud „kaktuski“

 (2)
Uus Citroën C3 on kujundatud samas võtmes, nagu ostjaid üllatanud „kaktuski“
whatcar.ee

Teine Citroën C3 asendab turul esimese põlvkonna auto, mida on alates 2002. aastast müüdud üle 3,5 miljoni. Uustulnuka kujunduses on iseloomulikeks detailideks auto külgi kriipimisest säästvad “airbump” paneelid ning lähitulede kohale tõstetud päevatuled – kujundusvõtted, mida kasutati esimesena mudeli C4 Cactus juures.

Uus C3 tuuakse turule vaid viieukselise luukpärana ja auto ehitatakse täiendatud A-platvormile, millel põhineb ka Citroën DS 3.

Pildigalerii WhatCar?-is

  • • Ainult viieukselise luukpärana
  • • Kolm bensiini- ja kaks diiselmootorit
  • • Eestis enne aastavahetust

Uue luukpära pikkuseks on 3,99 m, laiuseks 1,75 m ja telgede vaheks 2,54 m ning pagasiruumi mahuks antakse tootja poolt 300 liitrit. C3 on ühtlasi ka esimene Citroën, mille kere juures kasutatakse koos keevisliidetega ka liimitud ühendusi ning selle esiistmete all on H-tähe kujuline turvastruktuur, mis parandab turvalisust võimaliku külgkokkupõrke korral.

Bensiinimootoreist hakatakse pakkuma kolme jõuallikat, mis arendavad 68, 82 ja 110 hj. Diiselmootoreid on aga valikus kaks ja nende võimsuseks on 75 ja 100 hj. Autod varustatakse viiekäiguliste manuaalkäigukastidega, lisavarustuse hulgas on aga saadaval ka kuuekäiguline automaatkäigukast EAT6.

“Tsee-kolme” sõitjateruumi kujundus on teostatud ettevaatlikumas võtmes, kui selle eeskujust C4 Cactusel. Kasutusel on tavapärane näidikutepaneel ja suure ekraaniga lustikummut on kolinud keskkonsoolis madalamale, ehk teisisõnu oma tavapärasele kohale. Sõitjateruumi viimistlust pakutakse neljas versioonis – nagu näiteks galeriis esitatud Urban Red, millega kaasnevad punase niidiga õmmeldud õmblused ja ümber armatuurlaua jooksev punane liist - ja erinevaid välisvärvikombinatsioone on tootja kinnitusel kokku 36. Endale meelepärase versiooni kokkupanekuga saab alustada juba üsna pea, sest esimesed autod peaksid kohale jõudma veel selle aastanumbri sees.

Jäta kommentaar
või kommenteeri anonüümselt
Postitades kommentaari nõustud reeglitega
Loe kommentaare Loe kommentaare