Lisaks on võimalik kulutada veel üsnagi korralik summa erinevate lisade peale nagu kroomitud valuveljed, Bose audiosüsteem, Bluetooth ühendus, navigatsioon, parem viimistlus ja veel igast muud võimalikud lisad mille puhul auto hind tõuseb ligi 120 tuhande dollarini.

Kahjuks arvatakse, et edasimüüjad tõstavad auto hinna kuni kahesajatuhande dollarini, sest auto järgi on väga suur nõudlus ning aastaseks tootmismahuks on planeeritud ainult 2000 autot.

Muudest numbritest niipalju, et autot viib edasi 6.2 liitrine kompressoriga V8, mis arendab 638 hobujõudu!

Nullist sajani(täpsemalt 0-96km/h) kiirendab auto 3,4 sekundiga, mis on 0,3 sekundit kiirem, kui uus Corvette Z06.

Veerandmiili läbib auto 11,3 sekundiga ning tippkiiruseks lubatakse 330 km/h.

Kütusekulu, mis ei tohiks sellise auto ostjale just suureks argumendiks olla on linnas sõites keskmiselt 17 liitrit sajale kilomeetrile ja maantel 12 liitrit.

General Motorsi väitel on need numbrid palju paremad, kui konkurentidel, kelleks autotootja uue Corvette’i erimudeli puhul peab selliseid mudeleid nagu: Ferrari 599 GTB, Aston Martin V8 Vantage, Porsche 911 GT3 jt.

Lisaks auto enda näitajatele on eelmise nädala lõpust teada ka auto suutlikkus kurvisel teel. Nimelt suutis ZR1 sõita kuulsal Nürburgringil ajaks 7 minutit ja 26 sekundit, mis on tervelt kolm sekundit kiirem, kui uue Nissan GT-Ri aeg.

GM väidab, et see aeg saavutati täiesti tehaseseadmes autoga.

See asetab auto kindlasti täiesti uude valgusesse, sest Nissan GT-R oma ajaga oli lati juba väga kõrgele seadnud.