Pisemate sõidukite tootmisse võtmise peale on Jeep sunnitud mõtlema niikuinii, kuna järgmisel kümnendil hakkavad kehtima uued keskmise kütusekulu ja saastenormid, millega läheb Jeep’il väiksemate ning ökonoomsemate sõidukite mudelirivist puudumise korral päris raskeks võitluseks.

USA ootab selle liidu harjal enda koduturule Euroopas hästi kaubaks minevaid Fiate nagu 500 ja Bravo. Samuti oodatakse juba ammu pingsalt Alfa Romeo toodete USAsse jõudmist. Kindlasti nii ka läheb, ent siiski räägitakse ka vähemalt ühest Fiati Grupi tootest, mis peaks Ameerikasse just Jeepi kaubamärgi all jõudma.

Jeepi märk sobiks Fiati toodetest analüütikute sõnul kõige paremini praegusele Fiat Panda Crossile. Tegu on veidi kõrgemale tõstetud Pandaga, mis ka üsna maastikusuutlik, kuna on kerge ja lihtne. 1,3-liitrine turbodiisel võtab keskmiselt 5,9 l/100 km.

Järgmisest kümnendist jõustub regulatsioon, mille järgi peab iga automargi pakutava sõidukivaliku keskmine kütusekulu näitaja olema keskmiselt 6,7 l/100 km. Et Chrysleril selleks ajaks ka hing veel sees on, kas siis Fiati toel või mitte, pole täna samas veel üldse kindelgi.