Esiteks näeb B&B Automobiltechnik, et üks Q7 V12 TDI peaks ametliku 500 hj ja 1000 Nm asemel arendama vähemalt 565 hj ja 1220 Nm. See saavutatakse elektrooniliste muudatustega ning turborõhu tõstmisega 0,2 baari võrra. Kliendilt oodatakse aga 2498.- euro suurust panust.

Juba järgmisel nädalal, peale ülivõimsa diisli uuest uskumatust minekust tüdinemist, võib minna taas B&B spetsialistide juurde pohmelli ravima. Mõne üksiku lisaprogrammijupiga tõstetakse Q7 V12 võimsus juba 600 hj alla. Njuutonmeetreid koguneb 1270...

4,2 TDI pumpab B&B kas võimsuseni 375 hj ja 850 Nm või 400 hj ja 900 Nm. Kuidas aga klient soovib. Hinnad on vastavalt 1698.- ja 4950.- eurot. 400 hj Q7 4,2 TDI jõuab kiiruseni 100 km/h juba vaid kuue sekundiga ning tippkiirus on kõrgem kui 250 km/h.

1398.- euro eest saab oma Q7 3.0 TDI viia 280 hobujõu ja 585 njuutonmeetrini või 300 hj ja 600 Nm, kui maksta 100.- eurot enam. 20 lisahobust vaid saja euroga? Järgmised 25 maksavad aga juba kenasti, kuna 325 hj ja 640 Nm tuleb kätte 3950.- euroga.

Tavalisest 5 cm madalama sportlikuma vedrustuse saab alla tuhande euroga, veljed soovitab B&B valida 20-, 22- või 23-tollised. Viimase arveldusarvele jäänud 3498.- eurotki saab ära kasutada, et kaunistada uue sisuga uuenenud Q7 13-osalise Caractere'i kerekomplektiga.