Liiatigi kui testimise vormi osas on langetatud ainuõige otsus – sõitmist hindavale juhile mõeldud lustiautost parima pildi ette manamiseks tuleb see panna keskkonda, mida ta armastab. Rovaniemis asuv Arctic Driving Center oli selleks täpselt sobiv paik.

EELLUGU Aasta oli 2002, kui Toyota võttis tootmisest maha neljanda põlvkonna Supra – ikooni, millele võrdväärse puudumist Toyota-fännid ja tuunimisentusiastid siiani kibedalt taga nutavad. Viis aastat hiljem debüteeris ideeauto FT-HS, mis maailma kihama pani – Toyota hakkab jälle sportautosid tootma?

Võiks ju väita, et Supra ei olnud viimane sportauto Toyota hingekirjas: alles jäi kolmanda põlvkonna MR2, peale tulid Corolla T-Sport, Camry SE V6… Kuid mitte ükski neist ei suutnud täita kingi, mis Suprast tühjaks jäid. Mitte ühestki ei saanud ikooni, nagu seda olid enne Suprat Sports 800, 2000GT, Corolla AE86 ja Celica.

Ning siis, aastal 2012 debüteeris GT86 – kupee, mis on inspireeritud 2000GT-st ja Corolla AE86-st ning arendatud koostöös Subaruga. Autot luues seati prioriteediks taskukohane sõidurõõm ning segati omavahel kõik omadused, mida sõitmist nautiv inimene autolt oodata võiks.