Uue Astra OPC mootor on pöördemomendi kuningas
Maksimaalne 400 Nm pöördemoment saavutatakse 2450 pöörde juures minutis ja seda hoitakse kõrgena kuni 5000 pöördeni minutis, andes sellise väga laia pööretevahemikuga Astra OPC-le kõrge sooritusvõime erinevates olukordades.
Saksa autotootja insenerid on teinud olemasolevale ja Insignial kasutatud turboülelaadimisega otsesissepritsega 2,0-liitrise töömahuga mootorile ulatuslikke muudatusi, andes sellele sportlikuma teravuse ning lisades võimsust. Turboülelaadija võimalikult heaks varustamiseks õhuga töötati välja täiesti uus kaasaegne õhu sisselaskesüsteem.
Turboülelaadurit täiendati omakorda taluma suuremat õhusurvet ning seeläbi suurendati uute komponentide kasutamise abil laaduri vastupidavust. Rõhu kasvamine algab juba 1400 pöörde juures minutis, seetõttu annab iga vajutus kiirenduspedaalile autole viivitamatu ja jõulise edasitõukava jõu. Maksimaalset ülelaade rõhku on tõstetud 1,5 baarile – see on Insignial kasutatud eelkäijast 25 protsenti suurem.
Astra OPC taoline võimas auto vajab ka head helisüsteemi, mis avaldaks muljet kiireid autosid armastava entusiasti meelelisele poolele. Sel põhjusel mängis helisüsteemi inseneritöö auto väljatöötamisel olulist rolli. Insenerid soovisid anda kõikidele Astra OPC mudelitele omast jõulist ja maskuliinset ilmet.
Nad soovisid luua uuesti ka reaktiivmürataolist heli interjööris, mida OPC fännid mäletavad eelmisest Astrast, kui juht kiirendab keskmistelt kõrgetele pööretele. Eriti märgatav on see kiirendamisel kolmanda käigu vahetamisel neljandale.
12 protsenti väiksem kütusekulu
Astra OPC, mille standardvarustusse kuulub start- / stopptehnoloogia, kütusekulu on 8,1 liitrit 100 kilomeetri kohta ning CO2 heitmetase 189 g/km. Need on väga konkurentsivõimelised näitajad võimsate autode segmendis. Eelmise mudeliga võrreldes (221 g/km, 9,2 l/km) on CO2 heitmetase ja kütusekulu nüüd 14 protsenti / 12 protsenti madalamad. Võimas uus kupee suudab nullist saja kilomeetrini tunnis kiirendada vaid kuue sekundiga.
Enne täiustatud Astra OPC tootmisse andmist pidi see läbima mitmeid keerulisi katseid. Nii pidi ta läbima Nürburgringi võidusõiduraja põhjapoolse ringi karmides tingimustes 10 000-kilomeetrise vastupidavuskatse, mis vastab 180 000 kilomeetrile tavatingimustes.