30 kohtunikust koosnev ”red dot” auhinna žürii kiitis Astra GTC-d selle "silmatorkava ja sportliku disaini" eest. Kohtunikud märkisid ka, et selle "panoraamiline tuuleklaas, mis ulatub ilma põikiribata katuse keskele välja, tagab maksimaalse sõidurõõmu kõigile sõitjatele".

“Oleme selle auhinna võitmise üle väga uhked. See on järjekordne tõestus sellest, et meie Opeli disainikeelel, milles "skulptuur kohtub saksa täpsusega", on tohutu potentsiaal. Samuti tõestab see, et meie disaini hindavad nii tarbijad kui ka tööstuse eksperdid," ütles Opeli/Vauxhall Design-i asepresident Mark Adams.

Selle aasta punase täpi auhinna: tootedisaini võistlusest võttis osa umbes 1800 ettevõtet ja disainerit 58 riigist. Võistlejad andsid üles 4515 toodet 19 erinevas kategoorias, mis tähendas väga kõva konkurentsi, kuid Astra GTC oli võidukas.

Tänavune auhind kompaktse kupee eest on vaid viimane pikas Opeli disainitud sõidukite poolt pälvitud "red dot" auhindade jadas. Eelmiste võitjate hulka kuuluvad Astra Sports Tourer, Opel Flextreme GT/E Concept, Insignia, Opel GT ja varasema Astra põlvkonna mudelid.

”Red dot” auhind sai alguse 1955. aastal, kuid on nüüdseks kasvanud üheks suurimaks ja kõige prestiižikamaks disainikonkursiks kogu maailmas.

Panoraamiline tuuleklaas võimaldab taevalikku vaadet

Kliendid, kes valivad uuele Astra GTC-le panoraamilise tuuleklaasi, saavad nautida taevalikke vaateid ja kinolikku vaatepilti. Lisaks sellele annavad ainulaadsed funktsioonid dünaamilise välimusega sportlikule kompaktsele kupeele veelgi luksuslikuma väljanägemise. Suur esiklaas ulatub autokatuse keskele välja ning annab juhile ja reisijatele erakordse visuaalse, ruumilise ja sõidukogemuse.

Lisaks sellele annavad eksklusiivsed funktsioonid dünaamilise moega sportlikule kompaktklassi kupeele veelgi luksuslikuma välimuse. Väga päikeselise ilma korral saab panoraamaknale kerida salongi sisse jääva aknakatte. Pidevalt muudetavat seadet on lihtne kohandada ja seda saab kinnitada käepideme keeramisega. Päikesekaitse on varustatud integreeritud päiksesirmiga, mis kaob isegi avatult tagumise katuseosa taha.