Ultima Evolution peakski olema justkui evolutsiooni ülim tipp, millega vaeva nähtud 15 aastat. Auto on saadaval nii kupeeautona kui ka kabrioletina, sellele annab jõudu sissepritsega LS Chevrolet V8-mootor, millel on 15 erinevat jõutasandit, 350 kuni 1020 hobujõuni.

Tundub tohutult palju, aga hobuste poolest jääb Ultima Evolution siiski Hennesseyle ja Koenigseggile alla. Ometi kaalub auto pelgalt 950 kg ja kerguselt annab ta silmad ette kõikidele teistele superautodele.

Autol on kuuekäiguline Porsche manuaalkäigukast, sees aga satnav-süsteem, iPodi ühendus, Bluetoothi hands-free telefonisüsteem, Alpine autostereo- ja kõlarisüsteem, roolil on juhtmevabalt ühenduvad kontrollnupud, jne. Istmed ja armatuurlaud on viimistletud naha ja alcantara-erikangaga. Uksed avanevad mõistagi üles.

https://images.thecarconnection.com

Hinnad algavad pihta sajast tuhandest USA dollarist. Esimesed autod peaks tehasest välja tulema septembris.

Ultima

Ultima Sports Ltd. on Ted ja Richard Marlow 1992. aastal rajatud sportautode tootmisele keskendunud firma, mis varem turustanud näiteks marki Can-Am ja GTR, nüüd on nad oma toodete evolutsiooni veelgi edasi viinud, täiustades autot veelgi paremate võimalustega. Mõni reklaam tahab nende uut superautot ilustada juba tiitliga hüperauto. Viiekordset helikiirust ta siiski ei ületa.