Ezpeleta sõnul on neli rattatootjat juba lubanud sarjas kaasa lüüa. Elektrimootorrattad hakkavad sõitma kuni 200 km/h ja nende sõidud saavad olema umbes 10 ringi pikkused.

MotoGP pole esimene võistlussari, kus elektrilised mootorrattad tõsisesse võistlustulle on astunud. Aastal 2010 oli iga-aastasel Isle of Mani ehk Mani saare Tourist Trophy võidusõidul esmakordselt nullemissiooni klass, milles nüüd sõidavad peamiselt elektirattad. Nagu The Verge ütleb, on need oma võimekuselt fossiilkütustega sõitvatel ratastel tihedalt kannul.

Ka muudes mootorispordialades on elektrisõidukid esile kerkimas. Vormel 1 sarja haldav FIA alustas 2014 aastal Vormel E sarjaga, mis on hetkel oma kolmanda hooaja keskel. Red Bull Global Rallycross teatas, et järgmisel aastal tuleb ka neil eraldi elektriklass. Ka Pikes Peak International Hill Climbil, mis on USA vanuselt teine autorallisari, kohtab üha enam ja enam elektriautosid, mis vaid paar aastat tagasi olid seal uueks veidruseks.