Kui enamiku autoesinduste spontaanne tuntus on vähenenud, siis Amservil on see kasvanud. Amserv oli tuntuim nii autojuhtide kui mitte-autojuhtide seas ning seda ettevõtte poolt enimmüüdud automarkide Toyota-, Opeli- ja Peugeot’ osas. „Antud uuringu tulemused annavad meile kinnitust, et kliendid märkasid Amservi suurepärast teenindust ka vahepealsetel raskematel aegadel ning et Amserv Grupi laienemist nii geograafiliselt kui uute automarkide osas võib pidada edukas. Selle eest oleme me tänu võlgu Amservi suurepärastele töötajatele ning see sisendab meisse veelgi suuremat optimismi oma klientide parimaks teenindamiseks“, lausus Amserv Grupi tegevjuht Mart Mägi. Samuti märgiti uuringus, et uue auto ostmisel on automüügifirma valimisel selle tuntus ja usaldusväärsus hinna järel tähtsuselt teisel kohal.

Triinu Ojala TNS Emorist lisas, et kui varem troonisid nii automüüjate kui ka markide meeldivuse pingeridades reeglina premium-margid, siis Eesti inimeste meelemuutusest praktilisuse suunas annab tunnistust seegi, et kevadise autobrändide uuringu ostukavatsuse edetabeli esikoha hõivas esmakordselt Toyota. Uute autode ostjaid võib lähiaastail oodata eeskätt 25-34 aastaste ja kõrgharidusega Põhja-Eesti elanikkonna seast, kes tulid „masuajaga“ paremini toime ja vaatavad julgemalt tulevikku. On taas suurenenud huvi vahetada välja oma kuni 5-aasta vanune uuelt ostetud sõiduk.

Küsitlus viidi läbi TNS Emori igakuise CATI-buss uuringu raames novembris 2010 ning tulemused esindavad 500 Eesti 15-74 aastast elanikku.

Amserv Grupp on üks suuremaid autode edasimüügi ning teenindusega tegelevaid kontserne Baltimaades. Ettevõttel on kokku 11 esindust Tallinnas, Pärnus, Tartus, Paides, Viljandis ja Riias. Kontsern esindab Toyota, Opeli, Chevrolet’, Hyundai, Peugeot’, Lexuse ja Saabi kaubamärke. Amserv Grupp müüs 2009. aastal 2815 uut ja kasutatud autot ja teenindas ligi 200 000 järelteeninduse klienti. Amserv Grupis töötas 2009. aasta lõpus 404 inimest.

Jälgi Forte autouudiseid ka Twitteris!