Võib ju vaielda, kas drooni ja auto kohtumine on ikkagi vajalik, seda enam kui drooni peab veel samaaegselt autojuhtimisega eraldi juhtima. Auto ise on ebatavalise istmeasetusega 1+2+2, kus ka teises reas istujad saaks juurdepääsu juhtpaneelile, tootmisse jõuab see kontsept aga arvatavalt juba kahe aastaga. Ideaalis juhiks drooni siis see inimene, kes istub juhi vasaku õla taga.

Auto juurde käib lahutamatu kaaslasena kvadrokopter-droon, nimega Lendav Kaaslane, mis võib saata autot kas sisse programmeeritud kursil või ka käsijuhtimisel autoga ühendatud tahvelarvuti abil. Peamine ülesanne on selliste droonidega näha takistusi liikluses, võtta maastikufotosid või vaadata ette näiteks pimedate nurkade-kurvide taha.

Mänguasi või vajalik kaaslane autojuhile? Ju see on maitse asi.