Tänapäeval käib kvaliteedikontroll kõiksuguste mõõdikute ja andurite abil. Kerepaneelide vahesid ja koostetööd kontrollitakse täpsete eririistadega. Omal ajal Ida-Saksamaal see nii aga ei käinud, nagu selgub alltoodud videost.

Klipis on näha, kuidas stiilsed, oma aega esindavad noormehed vaatavad maheda muusika saatel, et uute Trabantide kere ikka korralikult koos oleks ning kõik luugid, uksed ja aknad vabalt liiguksid ega segaks üksteist. Defektide kõrvaldamisel pole harv ka jalaga esipaneeli painutamine, puujunniga lainete välja vormimine ning küljeukse raami käega kõverdamine. Rääkimata haamriga justkui muuseas siia-sinna löökide andmisest.

Karta on, et kui selliseid kõrvalekaldeid andis nii lihtsalt ära siluda, tekkisid need kasutamisel peatselt juba muudesse kohtadesse või ilmusid vanasse paika tagasi. Küllap teadis aga iga uhke Trabandi-omanik, et kui mootorikate kinni minna ei taha, tuleb selle lukustusmehhanismile haamriga paras tou anda ning ongi asi taas Ants.