Lõunapoolusele sõitsid erivarustuses Toyota Hiluxid 483-miilise suusaralli Amundsen Omega3 abisõidukeina. Suusatati polaaruurijate Roald Amundseni ja Robert Scotti konkurentsi terviseks.

Hiluxid valmistati polaarseteks katsumusteks ette Reykjavikis firmas Arctic Trucks, mis vastutas ka Jeremy Clarksoni ja James May maakera tippu viinud sõidukite eest.

Masinad olid varustatud terve rea vidinatega ning tugevalt ümber ehitatud, et pidada pikalt vastu ka -30 ja madalamate kraadide juures. Näiteks kasutasid need Hiluxid mootorist tulevat soojust jooksvalt lume sulatamiseks.

Lõpuks tasub ka mainida, et need Toyota Hiluxid on tavalistest spetsiaalsetest polaarsõidukitest kiiremad ja ruumikamad ning kahjustavad oma palju madalama heitmekogusega oluliselt vähem keskkonda.

Järgnevas videolõigus on näha, kuidas tavalisest ja niigi vastupidavast kastikast midagi hoopis muud ehitatakse ning mis sellega siis peale hakatakse.