Žürii arvamuse kohaselt on Toyota Auris praeguse aja kõige täiuslikum hübriidauto, kui võtta arvesse igapäevast praktilisust, kulu, keskkonnamõju ja ohutust. See hinnang tugineb Saksamaa suurima autoklubi ADAC välja töötatud uuele hindamismeetodile, mis tagab kõikide tiitlile kandideerivate autode tööomaduste objektiivse hindamise.

Hindamisel võeti arvesse järgmiseid kriteeriume: keskkond (saastekoormus, CO2 emissioon), kulu (baashind, kütuse hind), praktilisus (istekohtade arv, pakiruumi maht, maksimaalne sõidukaugus, tankimiseks või laadimiseks vajalik aeg) ja ohutus (turvapadjad, sõiduki stabiilsuskontroll). Osalema lubati ainult bensiini, diislit või alternatiivseid kütuseid kasutavad autod, mis on varustatud käivitamis- ja seiskamissüsteemiga ning mis vastavad Euro 5 (bensiinimootorid) või Euro 6 (diiselmootorid) emissioonistandarditele.

Mis masin see Auris HSD on, loe Forte testist SIIT!

Toyota Auris esimese täishübriidina kompaktautode C-segmendis vastab täielikult nendele nõuetele.
Tänu Hybrid Synergy Drive’i tehnoloogiale on Aurise hübriidi CO2 emissioon rekordiliselt madal (vaid 89 g/km), seejuures on osakeste ja NOx emissioon diiselautodega võrreldes märkimisväärselt väiksem. Lisaks on keskmine kütusekulu 3,8 liitrit / 100 km konkurentsitult madalaim oma klassis. Erinevalt nendest elektriautodest, millel on ainult elektrimootor, võimaldab Aurise täishübriid sõita hübriidrežiimis piiramatult pikki vahemaid.

Jälgi Forte autouudiseid ka Twitteris!