Kõige kauem on tootmises püsinud muidugi 1. põlvkonna VW Põrnikas. Seda ehitati koguni 65 aastat järjest: 1938-2003. a. Saksamaal lõpetati selle põlvkonna kokkupanek 1980. Brasiilias koostati seda aga 1950-96 ja Mehhikos 1955-2003. Nii platseeruski Ferdinand Porsche disainitud tagamootoriga rahvaauto esikohale tervelt 22-aastase edumaaga oma konkurendi Mini ees.

Teisel kohal troonib Mini asemel aga hoopis Morris Oxford / Hindustan Ambassador. Seda on toodetud juba 1954. aastast saati ning vorbitakse Indias tänapäevani. Mini on oma 43 tootmisaastaga (1957-2000) alles kolmandal kohal.

Otse pjedestaali kõrval, neljandal kohal seisab kepsakalt kentsakas poosis Citroën 2CV, mis püsis tootmises 1949-1990. 2CV elu algas vaid 9-hobujõulisena. Hiljem pakuti juba ka neli korda võimsamaid. Kokku ehitati seda legendaarset rahvavabastajat pea neli miljonit eksemplari ning neid kasutati kõigeks: James Bondi tagaajamissõidukist kartulivõtumasinani välja.

Viienda koha omanik - Austin FX4 - on vana hea Londoni takso, mis arvati ajale jalgu jäänud olevat alles peale 39-aastast tootmist (1958-1997). Kuuendast positsioonist alates läheb asi veelgi põnevamaks. 1969. aastast tänapäevani ehitatakse Fiat 128'na alustanud autot, mis on kandnud nii Zastava Skala, Nasr 128 kui Seat 128 nime. Täna müüakse seda Zastava 55'na.

6. - Fiat 1100 / Premier Padmini - 38 aastat - 1962-2000.

7. - Hillman Hunter / Iran Khodro Paykan - 37 aastat - 1967-2004.

8. - Peugeot 504 - 37 aastat - 1968-2005.

9. - Renault 12 / Dacia 1300 - 37 aastat - 1969-2006-

10. - Fiat 131 / Seat 131 / Tofaş Murat 131 - 35 aastat - 1974-tänaseni.

Ülejäänud neljakümne veteranmudeliga tutvu juba otse
. Sealt saad ka teada, millised nõukogude masinad edetabelisse jõudsid ning kus ja kuidas mõni eksootiline auto ikka veel tootmises on.