Ehtrenaultlikult kergete pedaalidega, ent hea juhitavusega ja lisaks mahuka universaalkerega prantslanna on küll kõigeks valmis, ent ei salli, kui teda tagant tõugatakse, nõudes õrnemat ja aupaklikumat kohtlemist. Heas hinnaklassis oleva auto rehvimüra on sõites kuulda küll, justnagu korjab kõrv üles kõpskingadega kiirkõndi harrastava daami tippimise.

Grandtouri kapoti jooned ja laternad annavad esiosale omalaadse kolju kuju. Auto tagatuled on suured ja kenad ning meenutavad punastes kinnastes käsi, mis hoidavad suurt vatsa tugevas haardes, et kiirendava auto keskmisest mahukam kandam teele ei paiskuks. Samas pole auto disainiga üle pingutatud. See on rahulik ega oma lõputult detaile, mis tähelepanu nõuaksid.

Megane Grandtour jääb sõbralikuks ja siivsaks. Ootab rahulikult, kuni see teile ise meeldima hakkab, ei suru end peale ning tekitabki sellega huvi. Ning oma muretuses on võrreldes teiste Megane'idega, mis on kas väga igavad või pingutatultki efektsed, kõige sümpaatsem.

Salongis tervitab kõikidelt uutelt Renalut'delt tuttav sisekujundus. See pole askeetlik, vaid lihtne. Pehmed kummised materjalid vahelduvad plastiga, mis näib üpris soodne, ent on puudutusel suisa siidine.

Esipaneeli seob lipsuna kokku horisontaalne liist, mis näeb välja nagu oleks valmistatud otse Estonia klaverivabrikus. Päris kena detail, kui meenutada näiteks kallite BMWde ja Lexuste puitdekoori, mis liigub oma marmorvahu väljanägemisega sageli hea maitse piiril.

Enamik funktsioone on koondatud endiselt Renault' rooli taha juhtkangidele, kust saab sättida muusikakeskuse tööd jm. Keskkonsooli ees avanev nupustik on kenasti kompaktselt koos, ent sõidu ajal on nende seast õige tabamine tõesti keeruline, kuna klahvid on pisikesed. Ka kipub keskkonsooli topsihoidjasse sisestatud joogilähker käiguvahetiga võimlemisele ette jääma, nii et pudelite asemel tuleb eelistada väikeseid topsijooke.

Püsikiirushoidiku sisselülitamise klahv asub pidulikult kahe esiistme vahel, nii et sellele vajutades on tunne, et lennumasin muutub nüüd kosmoselaevaks ning asub ülehelikiirust püüdma. Linnasõitu saatev kuue käigu pidev lappamine, et tulla vastu näidikuplokis vilkuvatele ökonoomsele sõidule utsitavatele nooltele, vaibubki ju vuhinaks maanteetrassil.

Uue Megane Grandtouriga ringi liikudes ei paista te edev välja, samas ei hakka ka piinlik, et nii labane auto soetatud sai. Eelkäijast on auto kindlasti palju tagasihoidlikum, ent näiteks luukpäraga võrreldes oluliselt iseloomukam. Väline võlu on sel küll taandunud, ent mitte kadunud, hingitsedes vaikselt pinna all, kust see on kättesaadav just neile, kellele tarvis - juhile ja kaassõitjaile.

Päris foonauto see nüüd ka pole, ent Teie särav isiksus pääseb siin kindlasti paremini esile kui näiteks Megane kupeest välja astudes, kus huvilised hoopis omapärase sõiduki tagatulesid ning küljejoont noolima lähevad. Punktina I peal lukustub Megane truul automaatselt, kui selle omanik, uksekaart põues, eemale jalutab, et end juhi lähenedes taas rõõmsalt saba liputades avada.

Auto hinnad algavad hetkel suisa 189.900.- kroonist. Grand Touri tehnilised andmed leiad siit.