Mõlemad on hiiglama ruumikad ning tegelikult päris kenad ju ka. Ent Peugeot 508 SW on Hyundai i40st siiski parem sõidumasin (kui robotkäigukasti mitte valida) ning ootamatult säästlik. 508 SW on üks neist autodest, mis proovisõidul suisa vihale ajada suudab, sest tee, mis tahad, ent kütusepaak ei saa kuidagi tühjaks. i40, iseäranis bensiiinmootori ning hiiglama uimase automaatkastiga varustatuna, pole pooltki nii säästlik. Kahjuks. Küll aga tasub valida i40 diiselmootori ja manuaalkastiga seades küll. Mõlemal masinal on elektriline roolivõimendus ning see on omasugustest pigem tundetum, ent see-eest väga kerge igas olukorras. Polegi ju kumbki masin tegelikult kihutamiseks mõeldud, nii et suuremal kiirusel kurvis tunnetuse kadumise üle vast kurtma ei peakski.

Minu meelest on Hyundai i40 väga särtsaka välimuse ja mugava sisuga, Peugeot 508 SW aga soliidsema välimuse ja ka uhkema salongiga ning kuna ka soodsam (küll õige veidi) ja säästlikum, siis eestimaalasele ka parem valik. Euroopa auto kah veel pealegi ning Hyundail läheb ju üle maailma automüük niigi hästi! Kes aga kardab, et Peugeot vastu ei pea, siis see võib olla küll ainus negatiivne mainepunkt, mis "prantslase" kahjuks räägib. Õnneks pakub Peugeot aga pikka garantiid, mis need pinged maha võtab.

Hyundai i40 väljast:

Peugeot 508 SW väljast:

Hyundai i40 seest ja väljast:

Hyundai i40 tehnilise teabe ning hinnakirjani jõuad SIIN.

Peugeot 508 SW tehnilise teabe ning hinnakirjani jõuad SIIN.

Võrdluseks vaata ka mõlema masina eeskuju/konkurendi Škoda Superb Combi sisse videotesti vahendusel!

Ning meenuta, mõistagi, ka seda, milline limusiin on üks sedaankerega Peugeot 508!


Jälgi Forte autouudiseid ka Twitteris!