Mõned Model S-ide omanikud, eriti need, kes on hiljuti omandanud ilma uue riistvarapaketita versiooni või jäänud napilt ilma võimalusest tellida neljarattaveoga mudeleid, väljendavad aga pahameelt, vahendab Sci-Tech Today.

Enim on nördinud kliendid, kes tahtsid algselt tellida uut Model S-i, kuid keda Tesla müügiesindajad veensid septembris selle asemel ostma mudeli demonstratsioon-, lao- või laenutusversiooni, nagu ka ostjad, kes väidavad, et küsisid konkreetselt, kas Model S hakkab kunagi hõlmama automaatjuhtimis- või neljarattaveo-võimalust ja kellele nende väitel vastati eitavalt.

Tesla blogis on kirjas, et kõik tulevased Model S-i eksemplarid on tehasest väljudes varustatud eesmise radariga, kaheteistkümne ümbrust igas suunas igal kiirusel viie meetri raadiuses seiravate ultrahelianduritega, eesmise kaameraga ning ülitäpse, digijuhitava, elektriliselt võimendatud pidurdussüsteemiga. Kombinatsioonis tulevaste tarkvara-väljalasetega võimaldab uus riistvara Tesla Motorsil tulevikus väidetavalt pakkuda laia valikut aktiivseid turvalahendusi.

Los Angelese elanik Richard Wolpert andis Model S-i tellimuse sisse märtsis ja sai auto kätte juunis. Tema sõnul oli ta Tesla müügiesindajatele rõhutanud, et on valmis ootama ära sellised lisavalikud nagu kohalduv kiirushoidik (ingl adaptive cruise control), kuid nood olid talle kinnitanud, et Model S-idele neid lisama ei hakata.

„Kui Tesla esindajad oleksid öelnud, et need on tulekul, kuid nad ei saa öelda, millal täpsemalt, oleksin ostuga viivitanud,“ rääkis hr Wolpert. „Tesla ei möönnud hetkekski, et turule on peatselt jõudmas sisuliselt uus Model S, mistõttu ostsime n-ö põrsa kotis.“

Wolpert algatas keskkonnas Change.org petitsiooni, milles palutakse Teslal võimaldada olemasolevate Model S-ide varustamist uute autopiloodi-funktsioonidega. Viimastel andmetel on sellele alla kirjutanud enam kui 800 inimest. Eriti palju allkirju oli laekunud Norrast, mis on Tesla jaoks üks olulisemaid turge Euroopas.