Tesla esimene täiselektriline veok toob kaubavedude valdkonnas kaasa tõenäoliselt suure muutuse. Täiselektriliste rekade osas on seni oldud skeptilised – selleks, et rasket veost ühest kohast teise vedada, läheb vaja suurt hunnikut akusid, korralikku laadimisvõrgustikku ja garantiid, et masin töötab iga ilmaga igas maailma nurgas.

Elon Musk on Tesla Semi esitluse eel pisut saladuskatet kergitanud ja öelnud, et veokil võetakse kasutusele samad elektrimootorid mis Model 3-l, lihtsalt neid on palju. Moment, mida need üheskoos tekitavad, ei olevat võrreldav ühegi diiselmootori pöördemomendiga.

Tesla Semi projektijuht, insener Jerome Guillen, kes tuli Teslasse Daimleri veokite allüksusest ning aitas teoks saada Ameerika elektriautotootja lipulaeval Model S, on öelnud, et Tesla ei piirdu üksnes veokitega. Lähiajal on oodata ka ühistranspordivahendeid, eri suuruses elektribusse.

Aga elekter polegi kõige tähtsam tegija selles uudises. Musk on lubanud, et Tesla Semi on maailma esimene isejuhtiv veok ning tänu sellele saab lahendatud probleem, kust leida pädevaid ja motiveeritud rekajuhte. Neid ei ole varsti enam vaja.