Ford töötleb F-150 ehitavas Dearborni tehases igas kuus ümber tervelt umbes 9 miljonit kilo alumiiniumi stantsimise jäätmeid. See vastab koguselt rohkem kui 30 000 suurimale F-150 kerevariandile – SuperCrew kere koos uste, kapoti, tagaluugi ja kahemeetrise kastiga.

Oak Ridge National Lab’i hinnangul on uute autode ehitusel terase asendamine alumiiniumiga parim viis vähendada energiatarbimist ja süsinikdioksiidisaastet.

Ümbertöödeldud alumiiniumi kasutamine aitab vältida 95 protsenti algse alumiiniumitootmisega seotud kasvuhoonegaase. Selleks kasutatakse märkimisväärselt vähem energiat ja vett – veel üks põhjus, miks F-150 juhib omasuguste seas eluaegse süsihappegaasijalajälje edetabelit.

Alumiiniumi kasutamisest tulenev kaalusääst aitab samuti F-150 eluaegse emissioonijalajälje vähendamisele kaasa. Stantsimisprotsessi käigus muutub 30-40 protsenti alumiiniumirullist vanametalliks ning see töödeldakse seejärel kohe uueks metalliks ümber.

2,7-liitrise EcoBoosti ja standardse Auto Start-Stop teholoogiaga varustatud F-150 4×2 on oma klassi priimus ka kütusekulu poolest. Ühendriikide keskkonnakaitse EPA hindab kütusekuluks umbes 12,4 liitrit sajale linnas, 9 liitrit sajale maanteel ja keskmiseks umbes 10,7 liitrit sajale (märkega, et tegelik kütusekulu ilmselt varieerub).
Loe edasi siit