Nagu inimestega mõnikord juhtub, lööb ka automarkidel teineteist kohates krõpsuga kaane pealt ja läheb asjaks. Nii sündis näiteks 2012. aastal Subaru ja Toyota armastuse viljana suurepärane Subaru BRZ / Toyota GT86 tagaveoline driftiauto, BMW-ga aga tehti umbes samal ajal asja mootoriruumis, tulemuseks 1.6-liitrine kaasaegne diiselmootor Toyota Versole, mis 2014. aastal turule toodi. Tõmmet jätkub kauemaks ja täna on BMW-l ja Toyotal ühisprojektina laual kahe rodsterikaksiku tootmine.

Piltlikult on Toyota üks automaailma Casanovadest- neid uksi, mis talle kutsuvalt avatud, on kümneid, aga tema valib ja süütab tule vaid ühes aknas… Selle talve kõige kuumem armastuslugu sünnib Arjeplogis, BMW testradadel, kus paksult plaasterdatuna astub oma esimesi samme üks tulevastest kaksikutest, kahekohaline rodster Z5.

Ehkki see on ilmselge hullumeelsus, minna rodsteriga Jõuluvana taga ajama, tuleb uusi sõidukeid igas asendis proovile panna. Z5 peaks astuma Z4 asemele ja kui takseerida maskeeringu alt paljastuvaid jooni, võib tõepoolest aimata järeltulijat, oluline erinevus tundub olevat katusejoones – Z4 kolmeosalise kõva katuse asemel saab Z5 tõenäoliselt kergelt kokkulapitava tekstiilist katusekatte. Üksiti on see vastutulek klientidele – nende tagasiside Z4 ulmekonstruktsioonile, mis võtab autos jõhkralt ruumi, ei ole just kõige positiivsem olnud.