Uues Panameras on Porsche spordigeeni rohkem kui kunagi varem: esimene pilk tutikale Gran Turismole näitab, et siin on disainerid teinud sügava kummarduse võitmatule 911-le. Eelmise põlvkonna kõrval mõjub uus Panamera rohkem kupeena ja vähem sedaanina.

Üsna järsult tahapoole langev katusejoon ning visuaalselt laiem ja madalam üldpilt koos läbikomponeeritud taguotsaga moodustab seekord suurepärase ansambli. Panamera on astunud teise põlvkonnaga otse Porsche mudeliperekonna keskmesse. Ja see on vaid hea, sest sooritusvõime on sel luksuslikul sportsedaanil ju algusest peale suurepärane olnud!

Kokpit mõjub õhulisemana ja ruumikamana. Loota on, et tagaistmel läheb elu veel khuulimaks. Esiistme pärast läheb tõenäoliselt vaidluseks, sest Porsche on uue Panamera puhul rakendamas uudset, isikustatavat digitaalset kokpiti. Suurt osa infolustiväljast saab kohandada oma soovidega vastavaks. Kaasaegne oli see ju ennegi, aga nüüd siis tahab lausa esimese elutoa kohta endale…

Porsche on esimesi autotootjaid maailmas, kes ühendas kiiruse ja luksuse elegantseks sportsedaaniks, sportlimusiiniks või lihtsalt meeldejäävaks numbriks 970 – nimetage kuis täpselt soovite, mõte sellest ei muutu. Porsche Panamera on auga ära teeninud maailma kiireima lukssedaani tiitli ja uskuda võib, et uue, 4-liitrise V8 bi-turboga, läheb elu ainult ilusamaks.
Loe edasi siit