Tehasest väljus juba 500 000-s Opel Insignia!
"Mina ja kõik siinse tehase töötajad on väga uhked tänase saavutuse üle. Alates Insignia turuletulekust 2008. a. oktoobris on meie töötajad kõvasti pingutanud," ütleb Scheiben. "Me teadsime algusest peale, et Insignia oli tõeline võitja - oleme juba saanud väga head tagasisidet meedialt ja klientidelt."
Lisaks kahe erineva suurusega turboülelaaduriga järjestikusele turbosüsteemile on Insignia 2.0 BiTurbo CDTI esimene sõiduauto, millel on kahe täiesti eraldi jahutusahelaga kaksikjahutussüsteem. Tänu kahe laadimisetapiga järjestikusele kaksikturbosüsteemile on Insignia kiirendamisel eriti nobe, tundlik ning nõtke.
See kehtib eriti Insignia Sports Toureri puhul, mis juhul, kui sellel on kuuekäiguline manuaalkäigukast, käivitamis-peatamissüsteem ja esirattavedu, suudab nullist sajani kiirendada vaid 8,9 sekundiga ning saavutab tippkiiruse 228 km/h. Suure võimsuse juures on kütusekulu nii madal kui 5,4 l/100 km ning CO2 heitmetase ainult 134 g/km.
Lisaks 2.0 BiTurbo CDTI mootorile pakutakse Insignia mudeleid kolme diiselmootoriga ja nelja diiseljõuseadmega. Bensiinimootorite poolel on uus 1,4-liitrine Turbo ecoFLEX (103 kW / 140 hj) mootor üks kõige võimsamaid mootoreid keskklassi segmendis, kusjuures kütusekulu on 5,7 liitrit 100 kilomeetri kohta ning CO2 heitmetase 134 g/km.
Insignia edulugu
Alates oma turuletulekust 2008. aastal on Insignia võitnud enam kui 50 riiklikku ja rahvusvahelist auhinda, mille hulka kuulub mainekas Aasta Auto auhind 2009. Töökindluse mõttes kuulutas Saksamaa kasutatud autode valvekoer "GTÜ" (Tehnilise Ülevaatuse Liit) Insignia parimaks kasutatud autoks keskklassi sõidukite segmendis (septembris 2011).
Lisaks sellele saatis Insigniat teist aastat järjest edu 2012 DEKRA kasutatud autode raportis. Sõiduk oli segmendis esikohal väiksemate vigade arvu poolest. Autoekspertide kiitus peegeldus ka klientide nõudluses Venemaal, mis juhib praegu tabelit müügikasvu osas. 2011. aastal müüdi Euroopas ligikaudu 150 000 Insigniat, kusjuures Ühendkuningriik ja Saksamaa olid endiselt suurimad turud näitajatega vastavalt 46 000 ja 26 000.
Kõikidest Rüsselsheimis toodetud Insignia autodest on umbes 40 protsenti Sports Tourerid, 40 protsenti luukpärad ja ülejäänud 20 protsenti trepp-pärad.
Ülimoodne Rüsselsheimi tehas
Kaasaegses Rüsselsheimis asuvas tehases alustati tööd 2002. a. jaanuaris ning see on koduks ainsale Euroopas asuvale General Motorsi tehasele, kus suudetakse kahte segmenti kuuluvaid sõidukeid ühel koosteliinil kokku panna: siinsel juhul väikeautosid ja keskmise suurusega sõidukeid.
Rüsselsheimis toodetakse 60 sõidukit tunnis ehk 860 päevas, nende hulka kuuluvad Insignia luukpärad, trepp-pärad ja Sports Tourer keretüübid, aga ka viieukseline Astra. Seetõttu nõuab koosteliin väga suurt pandlikkusastet.
Liini 770 täisautomaatset robotit on programmeeritud erinevatel mudelitel vahet tegema ning nad suudavad töödelda umbes 9000 erinevat Insignia ehitamiseks kasutatavat detaili. Tehases töötab kahes vahetuses umbes 3 000 töötajat, muutes selle üheks kaasaegsemaks autotootmistehaseks kogu maailmas.
Jälgi Forte uudiseid ka Twitteris!