Kui seda Eesti linnade vahele jäävate kauguste konteksti asetada, siis võib öelda, et kehvemal juhul sõidab Tesla elektrireka ühe otsa Tallinnast Võrru ja 70 km jagu energiat jääb ülegi, parema stsenaariumi puhul aga Narvast Kuressaarde ja üle jääb 50 km jagu "mahla". Ent sisepõlemismootoriga veokite läbisõiduvõimest täis kütusepaagi kohta on see siiski palju vähem.

Masina prototüüpi on plaanis demonstreerida septembris, kuid konkreetset kuupäeva ei ole veel välja välja öeldud. Võimalikud andmed läbisõidu kohta libisesid uudistesse tänu Florida osariigis tegutseva veondusettevõtte Ryder juhile Scott Perryle, kes ütles Reutersile, et Tesla plaanib luua elektrilise suure ilma magamisruumita veoki, mis on võimeline ühe laadimisega just sellise vahemaa läbima. The Verge kirjutab, et Perryl võib vabalt asjadest ülevaade olla, kuna juunis ütles Tesla juht Elon Musk, et ettevõtte on uue sõiduki osas transporditööstuselt nõu küsinud.

Sisepõlemismootoriga veokid sõidavad täis paagiga läbi kaks-kolm või isegi enam korda rohkem pikema vahemaa.

Kui The Verge Teslalt Perry väitele kommentaari palus, vastas ettevõte, et „Tesla ametlik poliitika on alati keelduda nii tõeseid kui valesid spekulatsioone kommenteerimast, sest see oleks tobe. Tobe!“

Kui varem on uudistest läbi käinud, et mitte varem kui aasta-paari pärast masstootmisse minev Semi sõidab ise ja juhti ei vaja, siis nüüd näib, et sel on (vähemalt esialgu) lihtsalt teataval tasemel isejuhtimise võimekus – nii ilmneb Tesla ja Nevada osariigi (kus plaanitakse proovisõite) valitsuse mootorsõidukite ameti vahelisest kirjavahetusest. Aga millisel tasemel, see pole selge. Tõsi, kui veoki pilti vaadata, siis tahavaatepeegleid, mis tavaliselt reka kabiini külgedel on, pole kusagil näha.