Poe kinni panemise protsess võtab mitu kuud aega ning seda kureerivat firmat AlixPartners jääb senistest juhatajatest konsulteerima vaid Saabi esimeheks olnud Jan-Åke Jonsson, kes on ettevõttes töötanud 1973. aastast saati, juhikohal alates 2005. a., kirjutab Autocar.

Samal ajal rõhutab General Motors jätkuvalt, et ootab häid ostupakkumisi, mistõttu mõjub tootmise lõpetamisest rääkimine omalaadse ähvardusena. Kuna see vist piisavat tulemust andnud pole, selgitati lisaks, et Saabi surmaga kaob kindlasti ka uue 9-5 mudeli võimalus mingil muul moel toodetud saada.

Bernie Ecclestone'iga seotud investeerimisfirma Genii, Merbanco pank ja iseäranis Spyker peavad selles valguses oma pakkumisi veelgi tugevdama. Viimane teatab juba suisa igapäevaselt, et on kohe-kohe Saabi omanikuks saamas ning ei tunnista mingeid GM'i-poolseid hundijutte.

Plaanidki on paigas: vallandamise asemel uute töötajate värbamine, tootmismahtude suurendamine ning Saab Spyker Automobiles NV nime all tegutsevast tehasest ka suurema hulga (sajakonna) Spykerite endi väljutamine. Elame näeme. General Motorsi juhatuse koosolek järgmise otsuse vastu võtmiseks on USAs täna, kolmapäeval. Homseni!