Eestis on autokütusena seni enam levinud vedelgaas (LPG, Liquified Petrol Gas), mille tanklate arv hakkab peagi lähenema 20-le. Täiesti teenimatult on varju jäänud aga mujal maailmas üsna populaarne maagaas (CNG, Compressed Natural Gas), mida saab juba täna tankida Tallinnas ja Tartus ning mille tanklate arv tõotab lähitulevikus aina kasvada.

Kui nii mõnedki autoostjad ei ole tihanud garantii katkemise kartuses oma autosid gaasiküttele ümber ehitada, siis Tartus esitletavad sõidukid on juba FIATi tehases maagaasiga töötama ehitatud. Näitusel on väljas kaks Ducato bussi ja mahtuniversaal Doblò Panorama.

FIAT Ducato 3-liitrine spetsiaalselt maagaasiga töötamiseks konstrueeritud ottomootor arendab 136 hj (100 kW). Auto 220-liitrisse viiest paagist koosnevasse gaasimahutisse tangitakse 200-atmosfäärise surve all 37 kg CNG, millega Ducato läbib 400 kilomeetrit. Reservina kasutatav 15-liitrine bensiinipaak annab täiendava 100-kilomeetrise autonoomia. Mootori heitgaasid vastavad normile Euro 5.

FIAT Doblò 1,4-liitrine 120-hobujõuline (88 kW) turbo-ottomootor saab samuti töötada nii maagaasi kui bensiiniga. Neli kuni viis gaasipaaki mahutavad kuni 130 liitrit maagaasi, millest piisab 450 km läbimiseks (ametlik CNG kulu on 4,8 kg/100 km, CO2 pääst 134 g/km). Lisaks võimaldab 22-liitrine bensiinipaak Doblòl läbida veel kuni 300 km.

Oma maagaasil töötavaid sõidukeid on tootja tasandil esitlenud ka Opel, mille mudelivalikus on näiteks Combo CNG, mis sisuliselt on FIAT Doblo analoog.