Tagamootori ja tagaveoga Subaru Impreza superauto
Kuigi välimuses pole Berlinettal küll tavalise Imprezaga ega vist üleüldse mingi subarulikkusega kübetki pistmist. Itaallaste looming sihib julgelt Ferrari Enzo ja Ford GT segmenti, ehk unistab superautoks olemisest. Kontsepti insenerliku osa eest vastutas Mauro Forghieri.
Berlinetta on tavalise Imprezaga sama pikk ning ka selle telgede vahe pole muutunud. Ka kõik ülekanded on samad, kuigi mootor asub sõitjate selja taga ning on tava-Imprezaga võrreldes 180-kraadises nihkes. Kere on plaanis valmistada kas alumiiniumist või klaasplastist. Millest aga tarvis on.
Kas selline ralliauto ja superauto kokteil ka kena ja ihaldusväärne välja näeb? On see tõesti suuteline Ferraridega võistlema? Berlinettat vaadates meenub pigem Toyota MR2 jms. kraam. Päris superautoga sel ideel kardetavasti veel tegu pole.
Jälgi EkspressAuto uudiseid ja artikleid ka Twitteris!