Ilta-Sanomat vahendab, et Auto Bildi ja Rootsi ajalehe Teknikens Värld ühises testis hinnati rehve kuue omaduse alusel - pidurdus-, vesiliu-, sõiduomaduste-, ümberpõikamis-, mugavus- ja veeretakistustestis.

Rehvidel on alates 1. novembrist 2012 kohustuslikud märgistused veeretakistuse, müraemissiooni ja märjal teekattel haarduvuse kohta. Test selgitas, et märgistused ei kirjelda rehvide talviseid omadusi korrektselt - hea pidavus märjal teel ei tähenda tingimata sama lumel ja jääl.

Naastrehvide seas kujunes järjestus:
1. Continental ContiIceContact 107 punkti
2. Goodyear Ultragrip Ice Arctic 106
3. Dunlop Ice Touch 102
4. Nokian Hakkapeliitta 7 100
5. Gislaved Nord Frost 5 99
6. Hankook Winter iPike RS2 86
7. Nordman 4 84
8. Agi Sarek 2 79
9. BF Goodrich g-Force Stud 77

Lamellrehvide järjestus:
1. Continental ContiVikingContact 5 108 punkti
2. Michelin X-Ice XI3 103
3. Nokian Hakkapeliitta R 99
4. Bridgestone Blizzak WS70 88
5. Toyo Observe GSi-5 80