Sedaankerega Mazda6 on meile juba Moskva näituselt tuttav, Pariisis liitus temaga universaal, kes kenaduselt neljaukselisele sugugi alla ei jää.

Ford tutvustab oma väikest krossoverit Ecosport ja uut Mondeot - ning kes oleks kõigest mõne aasta eest võinud arvata, et suure Fordi mootorikatte all hakkab töötama üheliitrine mootor? Kuid 1.0 Ecoboost oma 125 hobujõuga peaks Mondeo liigutamisega hakkama saama.

Jeep näitab uuendatud Wranglerit, kes "päris-džiibi" traditsioone ikka edasi kannab. Renault aga toob koduväljakule 4. põlvkonna Clio - suurema ja nooblima kui varem.

Kuuesilindrilstest mootoritest vaikselt loobuma hakanud BMW näikse nüüd pööravat selja ka tagaveole - vähemalt vihjab kontseptauto Active Tourer üsna selgelt, et tulevase 1. seeria vedavad rattad hakkavad asetsema autoninas. BMW-le kuuluv MINI aga näitab Range Rover Evoque-i sarnast mudelit Paceman.

Kuigi 7. põlvkonna Volkswagen Golf ei ole enam tuliuus, otsustati teda "vaenlase koopas" siiski tühusalt eksponeerida. Muuhulgas väärib tähelepanu Golf BlueMotion, kelle 1,6-liitrine diiselmootor nõuab vaid 3,2 liitrit kütust 100 kilomeetrile.

Veidi enam kulutab universaalkerega Porsche Panamera Sport Turismo. Universaalid näikse üldse moodi minevat - Toyota esitles uut Aurist nii luukpära- kui universaalkerega, ja näitusel levis vihjeid, et ka Honda Civic võiks seesuguse keretüübi saada. (Näha seda küll veel polnud).

Seati valikus esineb oodatult Škoda Rapidi sõsar Toledo, kuid ehk pakub suurematki huvi León, kelle läbi saame kuigivõrd aimu ka tulevasest Škoda Octaviast.

Superautode pisut stagneerunud sfääri raputab kindlasti korralikult läbi ligi 1000 hobujõuga McLaren P1. Auto loojad lisavad ilma liigse tagasihoidlikkuseta, et sõiduomadused olid võimsusest tähtsamal kohal.

Üle 40 aasta automaailma tähtede hulka kuulunud Range Rover on nüüd jõudnud neljanda põlvkonnani. Sõidumugavus ja juhitavus olla paranenud, oodatakse ka hübriidajamit.

Suzuki krossover S-Cross annab aimu praeguse SX4 järeltulijast.
Kia esitleb kompaktautol cee'd põhinevat mahtuniversaali Carens ning sama kompakti kolmeukselist sportlikku erimit pro_cee'd. Viimane võib saada kuni 200-hobujõulise 1,6-litrise turbomootori.

Chevrolet näitab väikest krossoverit Trax, kes jõuab müügile järgmisel aastal.

Näitusesaalides kohtab ka üsna palju elektriautosid, kuid nendele loodame pühendada omaette loo.