Zafira Tourer 1.6 CNG (Compressed Natural Gas ('surumaagaas') Turbo ecoFLEX'i võimsus on 110 kW / 150 hj, pöördemoment 210 Nm ning tippkiirus 200 km/h. Sõiduk tarbib kombineeritud tsüklis 100 kilomeetri kohta vaid 4,7 kilogrammi (7,2 m3) maagaasi, mis on vähemalt 6% parem tulemus kui eelmisel Zafira CNG mudelil. CO2 heitmetase on vähenenud 129 g/km-ni (eelkäijal: 139 g/km), täites nii Euro 5 normi. 1,6-liitrine mootor võib töötada ka biogaasiga või maagaasi ja biogaasi seguga. 100% biogaasi kasutamisel on süsiniku jalajälg peaaegu null, kirjutab Autonet.ee.

Seitsmeistmelise sõiduki täiendatud CNG mudel kujutab endast eelkäija umbes 25% ulatuses täiustatud versiooni. Need täiustused on saavutatud peamiselt kaalult kerge gaasipaagisüsteemi abil, mis tagab nüüd CNG 25 kg võrra suurema mahutavuse (eelkäijal: 21 kg), ning jõuseadme optimeerimisega.

Zafira Tourer CNG juba tellida võimaliku versiooni hinnad algavad 27 950 eurost (soovituslik tarbijahind Saksamaal koos käibemaksuga). Surumaagaasiga sõitvad sõidukid, nagu uus Zafira Tourer, näitavad oluliselt madalamaid jooksvaid kulusid kui nende bensiiniga sõitvad teisikud. Näiteks Saksamaal on surumaagaas 50% odavam kui bensiin.

Opeli insenerid suurendasid gaasipaakide mahutavust varasemast 21 kilogrammist 25 kilogrammile. See on aidanud suurendada sõiduulatust surumaagaasi kasutades umbes 25% võrra - 530 kilomeetrile. Tavaliste terasest gaasiballoonide kasutamise asemel valisid insenerid kaasaegse süsinikkiudu sisaldava komposiitmaterjali. Selle kaalult kerge materjali kasutamise tulemusel vähendati massi 85 kilogrammi võrra.

Teiseks tähtsaks uuenduseks, mis on sõiduulatust suurendanud, on elektrooniliste rõhuregulaatorite kasutamine mehaaniliste asemel, mida kasutati Zafira CNG eelmisel mudelil. Elektroonilised regulaatorid tagavad selle, et kui gaasiballoonid on peaaegu tühjad, saab isegi väikesed järelejäänud kogused tõhusalt ära kasutada. Seitsmeistmelise konfiguratsioonina on Zafira Tourer CNG-l oma konkurentide ees sõiduulatuse osas selge eelis.

Opel oli esimene autotootja, kes optimeeris mootorid maagaasiga töötamiseks, nutikat monovalentPlus system´i kasutades. Mootorit on proovitud ja katsetatud kontseptsiooni abil optimeeritud surumaagaasi kasutama, kuid sõidukis on lisaks ka 14-liitrine bensiinipaak. Kui surumaagaasi balloonid on tühjad, hakkab sõiduk automaatselt bensiinivarusid kasutama.

Mootori poolel hõlmab optimeerimine mitmeid meetmeid: kuna maagaasil on kuni 130-oktaanine antidetonaatorite vastupidavus, saab parema suutlikkuse tagamiseks kokkusurumist suurendada. Surveastme suurendamist toetab ka spetsiaalselt maagaasi kasutamiseks mõeldud kolb. Silindripõhise valikuga järjestikune pihustus koos pihustusploki ja nelja pihustiga nii maagaasi kui bensiini jaoks võimaldab väga täpset kontrolli pihustuse ajastuse ja koguse üle. See vähendab kahjulikke heitmeid ning tekitab omakorda eriti puhtad heitgaasid.

Alates esimese surumaagaasiga sõitva sõiduki turuletoomist 2001. aastal, on Opel müünud enam kui 70 000 sellist autot kogu Euroopas, nende hulka kuuluvad Zafira, Astra Caravan ja Combo. Enam kui kaks kolmandikku kõikidest surumaagaasi kasutavate autode läbimüügist kuulub Zafirale. See muudab Zafira vaieldamatuks lemmikuks ja Opeli surumaagaasi kasutavate mudelite lipulaevaks. Opel on surumaagaasi kasutavate sõidukite segmendis Euroopa läbimüügi poolest kuulunud püsivalt kolme tipptootja hulka.