Subaru kasvab igal kontinendil
Euroopas kasvasid Subaru müüginumbrid läinud aastal 14%. Läbi aegade parimaks kujunes 2008. aasta ka Skandinaavias ning Baltikumis opereerivale Subaru Nordic AB-le, kui Taanis, Rootsis ja Soomes kasvas Subaru müük enam kui 20% võrra. Balti riikides, kus kogu automüük läinud aastal 22% võrra vähenes, suutis Subaru oma müüki hoopis 8% võrra kasvatada.
Subaru edulugu ei piirdu aga sugugi vaid Euroopaga. Hiljuti teatas „Financial Times", et Põhja-Ameerikas on Subaru ainus, kes suutnud positiivseid tulemusi näidata ka 2009. aastal. Ajal kui Ameerikas autoturg on 30% languses, on Subaru oma müügimahte isegi kasvatanud. Suurima panuse selleks on andnud korduvalt kõige töökindlamaks maasturiks hinnatud Forester, mille müük on läinud aastaga võrreldes suisa 31% kasvanud.
Käesolev aasta on Subaru jaoks hästi edenenud ka erakordselt tõsist langust läbielavates Balti riikides. 2009. aasta esimese 7 kuu jooksul on Subaru oma turuosa kogu Baltikumis enam kui 60% võrra kasvatanud. Sealjuures on Subaru turuosa kasv kõige suurem olnud Lätis (+80%), millele järgnevad Eesti (+72%) ning Leedu (+41%).
Subaru Nordic AB Baltikumi regiooni juhi Ringo Rahumeele arvates on Subaru kadestamisväärsetel tulemustel mitmeid põhjusi. "Subaru kasvu on olulise panuse andnud maailma esimene sõiduautodele mõeldud diisel-boksermootori edu ning hiljuti turule jõudnud uue põlvkonna Forester. Lisaks on siinsed inimesed hakanud üha enam hindama Subaru töökindlaid ning meie kliimasse hästi sobivaid nelikveolisi kvaliteetsõidkeid," märkis Rahumeel.