Euroopas kasvasid Subaru müüginumbrid läinud aastal 14%. Läbi aegade parimaks kujunes 2008. aasta ka Skandinaavias ning Baltikumis opereerivale Subaru Nordic AB-le, kui Taanis, Rootsis ja Soomes kasvas Subaru müük enam kui 20% võrra. Balti riikides, kus kogu automüük läinud aastal 22% võrra vähenes, suutis Subaru oma müüki hoopis 8% võrra kasvatada.

Subaru edulugu ei piirdu aga sugugi vaid Euroopaga. Hiljuti teatas „Financial Times", et Põhja-Ameerikas on Subaru ainus, kes suutnud positiivseid tulemusi näidata ka 2009. aastal. Ajal kui Ameerikas autoturg on 30% languses, on Subaru oma müügimahte isegi kasvatanud. Suurima panuse selleks on andnud korduvalt kõige töökindlamaks maasturiks hinnatud Forester, mille müük on läinud aastaga võrreldes suisa 31% kasvanud.

Käesolev aasta on Subaru jaoks hästi edenenud ka erakordselt tõsist langust läbielavates Balti riikides. 2009. aasta esimese 7 kuu jooksul on Subaru oma turuosa kogu Baltikumis enam kui 60% võrra kasvatanud. Sealjuures on Subaru turuosa kasv kõige suurem olnud Lätis (+80%), millele järgnevad Eesti (+72%) ning Leedu (+41%).

Subaru Nordic AB Baltikumi regiooni juhi Ringo Rahumeele arvates on Subaru kadestamisväärsetel tulemustel mitmeid põhjusi. "Subaru kasvu on olulise panuse andnud maailma esimene sõiduautodele mõeldud diisel-boksermootori edu ning hiljuti turule jõudnud uue põlvkonna Forester. Lisaks on siinsed inimesed hakanud üha enam hindama Subaru töökindlaid ning meie kliimasse hästi sobivaid nelikveolisi kvaliteetsõidkeid," märkis Rahumeel.


Subaru on Baltikumi turul olnud alates 1993. aastast. Kui vaid mõned aastad tagasi oli Subaru sõidukite ametlikul maaletoojal SUBARU Nordic AB'l Balti riikides vaid 3 müügiesindust, siis tänaseks töötab Eesti, Lätis ja Leedus kokku juba 12 Subaru esindust.